Захищені категоріі населення

Повідомлення споживачів про належність особи до захищеної категорії згідно до Закону України "Про споживче кредитування" приймаються через такі канали:


Телефон підтримки клієнтів АТ «МОТОР-БАНК»:

  • по Україні (безкоштовно з мобільних номерів): 0 800 501 921
  • для дзвінків із-за кордону: +38 044 290 93 10

Електронна пошта: info@motor-bank.com.ua
Адреса для кореспонденції: пр. Моторобудівників, 54Б, м. Запоріжжя, Україна, 69068

Подати документи можна:

  • у відділенні банку


Хто саме належить до захищеної категорії?


  • Військовослужбовці Збройних Сил України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань і правоохоронних органів спеціального призначення, Державної спеціальної служби транспорту, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, які проходять військову службу на території України.
  • Військовослужбовці, які отримали інвалідність внаслідок захворювання, пов’язаного з проходженням військової служби, чи внаслідок захворювання після звільнення з військової служби, пов’язаного з проходженням військової служби.
  • Члени сімей військовослужбовців, які загинули, померли чи зникли безвісти.
  • Особи, які перебувають у полоні, з якими втрачено зв’язок або які зникли безвісти.

Щоб підтвердити належність до захищеної категорії, потрібно надати в банк відповідні документи.



Які документи підтверджують належність до захищеної категорії?

  • Для військовослужбовців ЗСУ, інших утворених відповідно до законів України військових формувань та правоохоронних органів спеціального призначення, Державної спеціальної служби транспорту, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, які проходять військову службу на території України довідка про належність до захищеної категорії, складена за формою, встановленою додатком № 2 до Закону України "Про споживче кредитування", підписана командиром (начальником, керівником) або особою, яка його заміщує, відповідного структурного підрозділу, в якому проходить службу такий військовослужбовець, або керівником територіального центру комплектування та соціальної підтримки, який здійснив заходи щодо призову споживача на військову службу, скріплена гербовою печаткою . Допускається складення довідки рукописним способом;
  • Для військовослужбовців, які стали особами з інвалідністю внаслідок захворювання, пов’язаного з проходженням військової служби, чи внаслідок захворювання після звільнення їх з військової служби, пов’язаного з проходженням військової служби: посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни.
  • Для членів сімей військовослужбовців, які загинули, померли: посвідчення члена сім’ї загиблого.
  • Для осіб, які перебувають у полоні, з якими втрачено зв’язок або які зникли безвісти, і для членів сімей військовослужбовців, які зникли безвісти: довідка від державного підприємства, яке виконує функції Національного інформаційного бюро, про те, що особа утримується в полоні чи перебуває в заручниках держави-агресора, зникла безвісти або додана до реєстру як така, з якою втрачено зв’язок.

Разом із підтверджувальним документом потрібно надати повідомлення про належність до захищеної категорії:


Хто може надати в банк документи, що підтверджують належність до захищеної категорії?


Оригінали (або копії) документів, що підтверджують належність споживача до захищеної категорії, може надати сам споживач, а також його близькі особи, представники, спадкоємці, поручителі або майнові поручителі.



Яка процедура передбачена?


  1. Клієнт/третя особа надає підтверджувальні документи разом із повідомленням про належність до захищеної категорії.
  2. Банк перевіряє надані підтверджувальні документи.
  3. У разі успішної перевірки наданих документів взаємодія припиняється протягом 7 днів.

Зверніть увагу! Умови кредитування не змінюються – лише призупиняється безпосередня взаємодія з ініціативи банку.



На який період взаємодію із захищеною категорією з боку банку заборонено?


Взаємодію із захищеною категорією з боку банку заборонено в період дії воєнного стану в Україні (з 24.02.2022) та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, або до моменту повідомлення споживачем про втрату належності до захищеної категорії, або до моменту самостійного встановлення банком інформації про втрату споживачем належності до захищеної категорії.

Дякуємо за Вашу заявку!